25 maj 2014

Känns som att hela mitt liv har förändrats, på bara en vecka. Det känns så knäppt, att lilla jag börjar bli så stor. Jag hoppas bara allting går som planerat på tisdag. Då kan man snacka om förändring.
 
Denna helgen har varit en ledig helg. Vi planerade att sova ute på balkongen natten till lördagen, för skojs skull liksom. Det kan jag säga nu att jag är jävligt glad för att vi inte gjorde när vi klockan 2 mitt i natten vaknade av det sjukaste discoljuset från blixtrarna jag någonsin har sett. Tydligen ska det ha blixtrat 157 gånger på 10 minuter. Vilket är ca 15 gånger i minuten. Aldrig varit med om liknande och rädd var jag, men efter att ha insett att jag överlevt så var det fakiskt ganska häftigt att se.
 
Eftersom det var ganska tråkigt väder i lördags valde vi att göra saker som behövs göras. Som att shoppa presenter, äta på IKEA, städa och fixa naglarna. På kvällen kom Julia och Amanda och sedan gick vi vidare till aktivitetshuset där finaste Elin höll 20 årskalas. 
 
Idag har jag tagit hand om min sjukling som blivit matförgiftad, varit hemma hos pappa, ätit på IKEA (jag vet, igen!), tagit hand om D lite till och sedan varit hemma på morsdag middag och mys med mamma och pappa. Det har varit en lång men väldigt fin och solig dag.
 
Imorgon kommer jag först att längta till tisdag och sedan till fredag då det är dags för SUMMERBURST! WOOP!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0