novembermys

För mig har november varit en riktigt mysmånad.
 
I helgen har vi bråttas med att montera fläkt, spenderat ett par timmar på IKEA, monterat badrumskommod, sprayat lampor och lite sånt. 
 
På kvällen kom mina fina tjejer äntligen och hälsade på. Känns som att det var längesedan vi sågs och vi hade en mysig stund med ost, vin, kex och massa prat. Ni är så fina fina fina så det känns som att jag drömmer. Och idag har jag haft två andra fina tjejer på besök efter jobbet, Petra och Emilia. Vi har druckit glögg och myst lite till. 
 
Jag gillar detta, träffa människor, fika, mysa och prata strunt. Bästa månaden för detta, helt klart.
 





 
Ville bara berätta för er hur mysigt jag har det. 
 
Puss på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0