24 augusti 2015

Idag lämnade jag in papper för uppsägning. Det kändes så bra! Det känns så bra att jag efter 2 och ett halvt år på kundservice ska få anta nya utmaningar! Att jag vågar satsa! Detta kommer bli så bra och jag tror att jag kommer att trivas sjukt bra, men det återstår att se. Kommer sakna mina fina arbetskollegor så himla myclet, men jag vet att vi kommer att hänga ihop, även om det blir på avstånd. 

Annars då? Jag har kollat på fotboll, hängt i bökhult, fixat naglarna, ätit glass på torget, jobbat helg och bara varit. Japp!








Kommentarer
StiffMeister

Var ska du börja jobba? :)

2015-08-25 @ 13:33:10
StiffMeister

Ett svar vore trevligt ....

Svar: då kan du ju börja med att berätta vem du är, det vore trevligt
kristin karlsson

2015-08-26 @ 09:17:34
StiffMeister

Men vi känner inte varandra...

2015-08-26 @ 11:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0