åttonde december

Här ekar det tomt. 
 
Det har varit två galna veckor. Jag har jobbat för två heltidstjänster, pluggat som ett as och handskats med vårt galet storslagna outlet. Det har varit så sjukt hetiskt och jag har jobbat flera kvällar fram till 23, men HERREGUD vad vi har levererat. Vilma och jag, bästa!!
 
När vi öppnade butiken förra fredagen så var det folk som köade och väntade utanför på att få komma in. Det vi sålde under den dagen, trodde inte chefen vi skulle kunna sälja på 3 veckor. Det är ett bra resultat. Klapp på axeln. Förstår inte att vi har byggt upp allt detta helt själva. Hela veckan har det varit fullsmockat med folk och fortfarande är det alltid rörelse i butiken. Det är så himla kul att se och att göra för lilla älmhult! Även om det krävde jobb 12 dagar i rad.
 
Hemma har vi hunnit fira både första och andra advent med mysiga frukostar. En runda till ullared med Daniel, Ida och Eldin, symöte med tjejerna, byggt balkar på ovanvåningen, middag och drinkar hos Daniels jobbarkompis, en superdrinkkväll med mina brudar, ett besök på fröjd, PT-träning och så vidare. 
 
Det enda jag kan se fram emot just nu är vår helg i Stockholm. På fredag tågar vi upp och har en hel helg med massor av kul framför oss. Då ska jag njuta av att vara ledig, på riktigt.




















Titta denna fina stjärna min man har gjort! 😍

 
På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0