nytt år

Idag kände jag var en bra dag för göra av med lite energi. Det är nytt år och alla verkar ha något form av löfte att de ska motionera mera. Det var fullt med folk trots ganska sent på kvällen. Var iallafall där en timma med syster min och efter det hade jag tydligen lite energi över. Sprang Ringvägen bort mot skolan och tillbaka och det visade sig bara 3 km. Lagom bra start. 


Nu vill jag bara lyckas att röra på mig ett par gånger i veckan. Man mår ju faktiskt så mycket bättre av det. Även om man för stunden bara vill dö.


Imorgon tar vi nya tag, om jag kommer ur sängen. Snart är det helg! 

Här ser jag glad ut, men bakom leendet ville jag bara dö. Dö dö dö för att träna är jobbigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0