30 juli 2015

Semestern går så fort, halva semestern är snart förbi och jag känner mig stressad. Imorgon åker vi mot 40 grader och avkoppling. Kan bara säga att jag dör av längtan, typ. Tråkigt för er alla stackare där ute som börjar jobba på måndag. 

Annars då... i måndags var jag och mamma ute och plockade svamp. Hittade sjukt mycket måste jag nog ändå säga. Termometern visade 11 grader och ute regnade det. Det stoppade minsann inte oss. 

I tisdags regnade det hela dagen också. Därför bestämde vi oss för att röja lite på ovanvåningen. Kliar i fingrarna för renovering, men en sak i taget. Vi måste bli klara med trädgården först, som förresten är på väldigt god väg. 

På kvällen åkte vi till Kristanstad och spelade biljard, suffleboard (jag och Martina ägde) och åt sedan på ett mysigt steakhouse innan vi begav oss hemåt. 

Igår var Daniel på begravning. Så jag passade på att ligga länge i sängen och sedan spelade jag, Oscar och Martina frisbeegolf i regnet. Kom som vanligt sist, men fortfarande väldigt kul. Fick även plocka fram mina frisörkunskaper och trimma Oscars skägg, kul! Sprang en runda också. Hatar att springa, men en dag kanske det känns kul!

Idag har vi bara väntar på att fredag ska komma. Solen tittade fram mellan molnen, som vi väntat på dig! Städat huset och Daniel har putsat muren, bra teamwork. Blev bjudna på grillat på kvällen! Mumma!

Nu ligger jag i sängen, lite resfeber kanske. Tredje utlandsresan detta året, är ganska lyckligt lottad ändå. Godnatt mina vänner. 



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0