femtonde november

Denna helgen har varit så skön. Jag brukar normalt sett vara ganska stressad på helgen, vill göra saker och verkligen ta vara på helgen. Denna helgen släppte jag stressen och igår gjorde vi bara det vi behövde. Började med en runda i byn, fixade naglarna och när jag kom hem var badtunnan redo att hoppa i. Grannen hade fyllt 70 och hyrt en badtunna som vi fick låna lite. Njöt av värmen i 20 minuter innan regnet öste ner, men det gjorde inget. 

Vi gick in, duschade och sedan la vi oss på soffan och kollade på film. När klockan blev tre åkte jag och hämtade Ida och vi körde till Växjö för lite snabb shopping, mat och bio. En så mysig lördag!

Var hemma vid halv 12, la mig i sängen och kollade svenska Hollywoodfruarna och somnade vid 1.

Idag låg vi och drog oss i sängen ända till 11, så inte likt mig, men körde på samma slappespår idag också.  Vi har börjat med ett långkok, fläsklägg som vi ska avnjuta om en halvtimma. Har passat på att städa lite innan dess också, rensat bland kläder och sånt som behövs göras ibland. 

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa en liten stund och ikväll ska vi träna skivstång maxa, ska bli spännande! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0