tjugofemte april

Idag har varit det konstigaste värdet hittills. Det har varit sol, snöat, regnat, haglat och till och med åskat. Typiskt april-väder. När jag vaknade i morse tänkte jag att det skulle bli en solig och fin dag, men ack så fel jag hade.
 
Helgen har varit toppen! 
 
Fredagen spenderades med bästa tjejerna. Malin har fyllt år och vi firade henne. Blev bjudna på godaste maten och vi drack vin och pratade oss genom hela kvällen. 
 
På lördagen vaknade jag med världens huvudvärk (nej, inte alkolholen). Sov så länge jag fick, vilket var till ungefär halv 9, åt frukost och styrde bilen mot Växjö. Köpte en toalettstol till toaletten på ovanvåningen, snart klar (WOOP!). På kvällen hade Daniels föräldrar brakfest och det bjöds på tacos och peruk-dans! Fick bli en alkoholfri kväll, men ack så trevlig.
 
Tog den längsta sovmorgonen på väldigt länge. Vaknade i och för sig vid halv 9, kollade ett avsnitt Regin, men sedan somnade jag igen. Vaknade vid 11. Monterade lite möbler, sov lite, pluggade lite, städade huset och bara tog det lugnt. Så skön söndag.
 
Och nu sitter jag här, i soffan. Njuter av en lugn kväll. Har tränat Power Houer, lagat godaste fläskfilegrytan, fixat naglarna och pluggat. Väl behövligt. 





Snart är min äppellådeförvaring klar. Några timmars byggande och några timmars målande. Lite småfix och then finito!

Ha en fin kväll vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0