tjugosjunde februari

Förlåt bloggen, har glömt dig. Har haft för mycket i tankarna och för mycket att göra. Då blir det tomt.

Lite bilder från galleriet. Varit på föreläsning Mia Törnblom, kan varmt rekommendera henne! Blev bjudna på middag hos Johanna och Robin förra fredagen, vårrullar, vin och tärningsspel. Verkligen en skön fredag. På lördagen åkte jag Ida och Amanda till Malmö, en dag på emporia. Vi avslutade kvällen med mellomys och massa snacks. Söndag blev en sväng till IKEA, fick en klippning och slingade Ida. 

Veckan har gått sjukt snabbt. Köpte mig ett 10-kort hos Erika och redan avverkat två pass. Har haft träningsverk från helvetet i typ en vecka. Men lätt värt. Har suttit med plugg varje kväll minst 2 timmar efter jobbet, så jag har inte direkt haft tid för så mycket mer. 

Igår åkte vi och bowlade med familjen Schölin. Sist och näst sist kom ljungvägen, men vi är glada ändå. Beställde pizza och spelade dart och tärningsspel.

Idag har Daniel varit på cup och jag steg upp klockan 8 och rensade ut 3 påsar gamla kläder. Åkte och tränade vid 10. Sedan klippa mamma och pappa. Så en ganska skön lördag. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0