elfte mars

Finally weekend!

Och det har varit helt underbart värder idag. Typ 5 + och sol. Slutade vid halv 4 idag eftersom vi började kl 7. Sprang min runda direkt efter och det var så skönt. Kände riktigt hur energin flödade inom mig och hur mina löpsteg bara blev längre och snabbare. Det i kombination med bästa musiken i öronen och sol. Nästan magiskt. 


Vänster är från 16 februari och höger från idag. Vänster är mitt första löppass för iår och höger är mitt andra. -30 sekunder i genomsnitt. Helt ointressant för er kanske, en sjuk sporre för mig som egentligen hatar att vara ute och springa. 

Ikväll ska vi såklart gotta oss med lite hämtmat. Förtjänt. 

Imorgon blir det bootyliciousträning med ett gäng på 20 tjejer. Är sjukt taggad för det. 

Ha en fin fredag vänner. 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0