tionde mars

Hallihallå där ja.
 
Önskar jag hade något kul att berätta för er, men det har jag inte. Som vanligt. Måste börja utmana livet lite mer nu, så att jag har något att skriva om. 
 
Sedan sist har jag och daniel fyllt 4 år. Känns som hundra, men ändå jävligt bra. Han är bäst faktiskt. På lördagen åkte vi till Malmö och vi shoppade, åt god mat på pinchos, drack drink på hotellet, åt på jensens och sedan somnade vi gott på hotellet. På söndagen åt vi godaste frukosten, innan vi sprang i snön över till Emporia för ännu mer shopping. Det var en väldigt mysig helg och skönt att kunna släppa allt plugg och nödvändigheter för bara ett par timmar iallfall.
 
Veckan har typ flugit förbi. Knappt hunnit ta ett helt andetag utan att det har gått flera timmar av dygnet. Blivit mycket träning denna veckan. Känns skönt, måste börja lägga i en extra växel nu. Så imorgon blir det löpning och Lördag blir det bootylicious hos Erika. Här ska växas rumpa.
 
Ser fram emot helgen och att få träffa mina tjejer igen. Hjärta!
 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0