you know you love me

Idag har jag som sagt bara tagit det lugnt och varit allmänt jättelat. Jag och syster körde ner till willys och inhandlade lite småplock. Ja ni vet, typ godis och sådant jätteonyttigt? När vi kommit hem laddade vi ner en film(som fortfarande inte är klar?!) som vi skulle tittat på, men det sket ju sig. Så vi satte oss och tittade lite på gossip girl istället. wonderful. Och med en kopp cappuccino och godis i famnen är allt som det ska. Jag slummrade till några minuter, vilket var något som inte fick hända. Iallfall inte en längre tid, för jag kommer ju inte kunna somna inatt om jag sovit nu. Så nu ska jag göra saker som riktigt tröttar ut mig, vad vet jag inte. Men trött ska jag bli. Ska i sängs tidigt idag har jag bestämt mig för. Annars har jag bara traskat runt i en stor tröja och ett täcke runt om mig. Mysigt värre att inte behöva sminka sig och sådant skit. Bara jobbigt om man ändå inte ska göra något, så nu ser jag ungefär ut som shrek, det gröna träsktrollet ni vet? :) tjusigt värre alltså. haha. ironi.se yepyep, men tänkte jag skulle gå och plocka iordning mina skolsaker snart, känns som att det bör göras ikväll, för imorgon kommer jag vara trött som ett as när jag vaknar av klockan som ringer klockan 6. Ingen solstråle ni kommer att möta imorgon i skolan, trust me. Och senare ska jag nog pysa in i duschen, och ta en riktigt riktigt varm dusch och bara njuta. Och kanske hinner jag med en liten film att somna till inatt, om jag inte är alldeles för utsleten. nu tjabblar jag igen, ska inte dryga mera, men bara en sak till!

Hur kan man inte älska gossipgirl? :D


over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0