people always leave

jag vill kunna minnas, utan att tusen tårar rinner.
ungefär så känner jag nu.

Aja, idag har jag inte gjort ett skit iallafall.  Har bara tittat på oth i hur många timmar som helst. Fattar inte riktigt att klockan redan är halv fem. Har också slängt i mig lite pizza som pappa köpt hem för att matteus är här. gott. Ska väl fortsätta kolla några avsnitt till, och vid åtta ska jag ner och träna. Ska bli kul att få dansa lite igen. Har ju inte blivit så mycket av det på grund av inställda träningar. Men ikväll hoppas jag att det blir av.

"är ni färdiga?"
"ja vi ska bara klä på oss"
snacka om att jag skämde ut mig som fasen igår. Haha big laugh!

nu ska jag deppa lite till! pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0