you only wanna break my heart

Vilken otroligt lång och dryg dag det har varit idag. Hände absolut inget roligt i skolan, vi hade nästan enbart temaarbete med åttorna hela dagen. Vi gjorde typ ingenting, och det är så tråkigt att man bara till spy över skiten. Men det hade ju inte funkat. Som grädde på moset så är det ju såklart ett religionsarbete. Och självklart får vi en religion vi aldrig hört talats om. Lao zi daoismen, om jag inte minns helt fel. Det enda jag lärde mig denna dagen var att ying yang-märket  härstammar därifrån, mycket mer har jag inte fått reda på. Så vi ängnade tiden åt att måla symbolen, och prata.

Efter lunch hade vi idrott. Och vi spelade innebandy. Lycka! Jag har aldrig lyckats pilla in rätt dag då det gäller innebandy. Sist de spelade det så var jag hemma från skolan, vilket var alldeles fel dag att stanna hemma på, eftersom vi har innebandy ca 2  gånger/termin i skolan. Dock hade jag mina anledningar till att stanna hemma, som ni vet. Jag är typ sjukt sugen på att börja spela innebandy faktiskt, men ja, finns ju inget lag jag kan börja i :/ Jättetrist måste jag säga, hade varit himla kul med andra ord.

Nåväl. Efter skolan strosade jag och min kära Salome hem till den lilla guldfisken på Siestavägen. Det blev en massa prat, och mycket mycket mobbning. Jag är alltid så utsatt när jag är med dem. Men jag lovar, en dag ska dem få igen :D
Då kommer dem sent att glömma det. Blev iallfall mycket snack om det här med balders, och att alla förköpsbiljetter är slutsålda och oroligheter om att inte kommer att komma in. Men tjaa, kommer man in bör man ju bli glad iallfall, jag ska använda mig av mina effektiva armbågar och båga mig fram. Hur det nu ska gå till! :)

Nu sitter jag iallfall och kollar runt lite efter sommarjobb. Antar väl att det är bäst att börja så tidigt som möjligt med det. Lär inte hitta något ändå. Chansen att man får på kommunen är väl helt borta, i och med lågkonjukturen och hela kallabaliken. Ska försöka hitta på annat håll, ett mer välbetalt jobb än de man får på kommunen. Aja, nu ska jag nöta some music och bara stänga hela världen utanför. puss kompanjoner! :)

lång och mystisk blogg de blev här ja, whatever :)
Mowgli är sämst, ifall ni ville veta :) han tyckte jag skulle skriva det här!



Kommentarer
:)

Vem är mowgli? :P

2009-02-26 @ 15:13:45
Magda

haha, mowgli. det kallade jag med Daniel innan :P

2009-02-27 @ 13:44:19
calle

Hälsa när du ser killen. Synd det där med din hund hoppas att du har återhämtat dig, hundar har en egenskap av att bli väldigt omtyckta av människor. Jag lider med dig :/ simma lugnt.

2009-02-28 @ 17:10:41
URL: http://tadetlugnt.full.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0