skolan

fint väder ute, och jag sitter inomhus på lektion. Hur mycket suger inte det på en skala? well, jag får nöja med mig att vi ska spela brännboll sista lektionen idag, passande.

För övrigt har vi haft idrott och sång inför avslutningen. Det blir inte mycket variation på sånlektionerna, och vi kommer ingen vart. Så ja, undra hur det kommer att låta i krykan när det väl gäller? Hopefully kommer det att låta ljuvligt, underbart och helt otroligt. Vi alla får väl ha att önsketänkade? :)

Har lektion nu iaf, i datorsalen, typ en timme eller något. Det enda jag gjort här nere är att sitta vid datorn, facebook (y). Finns typ inte ett skit att göra på lektionerna längre, lite skönt faktiskt. Plus att vi bara har några nationella prov kvar, ännu skönare.

Snart är de mat, vi hörs sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0