honey, i can never balme you.

Återigen har det varit en bra timme nere i linnehallen. En timme med dans och fristående som jag tror, med lite inlevelse, kan bli bra. Cyklade ner till konsum efter dansen där jag mötte sis och jag inhandlade drickyoghurt och lite annat smått. Funderar på vad jag egentligen har att berätta här, för det tycks egentligen inte vara så mycket intressanta saker jag skriver. (Fast hur många gånger har jag inte skrivit de egentligen?)

Är ledig imorgon. Så mina planer är inte många. Jag ska ner till ekebo en sväng med mami, för hennes jobbakompisar och gamlingarna ville hälsa på molle. Dock undrar jag om hunden kommer kunna bete sig bland så mycket gamla människor. Förresten så verkar han inte må alldeles för bra, han har spytt två gånger idag. Hmm. Hoppas det lägger sig nu. Stackars hund!

nej minsann! jag tror jag ska lägga mig vid datorn och kolla one tree hill :) Blir en bra, roande natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0