det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

Jag vet inte hur min blogg ser ut för er efter (!) att ni har tryckt på uppdatera-knappen, men jag orkar inte riktigt göra något åt det längre. Idag var jag och hämtade ut parfymerna som jag och mamma har beställt, nu luktar hela huset. Sedan gick jag en lång runda i spåret med musik i öronen, det var skönt.  När jag kom hem tog jag en lång dusch tills kallvattnet tog över, åt lite frukost och la mig framför tvn. Har även lagat min egen middag idag, framsteg.

Nu skrämmer jag mig själv med att lyssna på melissa horn, vet inte vad som händer med mig. Det bådar inte gott iallafall, så nu kryper jag ner i sängen med en film och kanske en syster.



bökhult en vinterdag.


Kommentarer
grooooooveshark :)

okejdå, hunden är faktiskt helt okej.. :(

2010-01-05 @ 18:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0