you look so fine, I really wanna make you mine.

Känns rätt fint med ett eventuellt städjobb på qompaniet.  Dagen till ära har varit mer än bra. Mina fötter har värkt mer än mest. Jag har rullat permanent spolar på en docka med tre meter långt hår. Det skiljde sig från övriga aktiviteter jag utför. Det har regnat idag och varje gång jag ska ut till tvättstugan fick mössan åka på. Med andra ord tripplade jag hela håret, rätt så jävla i onödan.

Hur som haver. Kvart i 5 blev det brådis ner till gympan. Träffade hela gänget och alla är så duktiga! :) Jag träffade väldigt gamla, saknade aniskten också! Lite Johanna, lite titti, lite evelina och mycket killar. Luktade det rök, ja där fanns det danskar. Kom man in i ett rökmoln hade det varit danskar i närheten. Man kan väl säga att ungefär 9 av 10 danskar luktade rök och antagligen hade en cigg bakom örat.

Nu ska jag kliva in i duschen och njuta av min säng.
godnatt och hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0