men jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden.

Jesus vad veckorna pinnar på fort. Skola eller inte, fort går det. Vi hade turen att ha två studiedagar torsdag och fredag. Lång helg som har resulterat i det mesta. Lisa tittade förbi för lite filmmys i fredags och igår var det jippo i Pers loge. Med temat seconhand. Det var ett mycket trevligt event om man kan kalla det så och fler temafester borde anordnas! Vi dansade oss varma till musiken som spelades högt. Myste lite med hunden. Vi hade lite serioustalk någon timme i badrummet och sedan la jag och amanda benen på ryggen och gick den långa skogsvägen mot civilisationen.

Jag kom hem och var lagom pigg. Jag och molle delade på en macka innan jag drog igång one tree hill och somnade. Idag mår jag bra och avundas att mitt internet faktiskt fungerar när jag ligger med datorn i sängen. Den brukar ha en tendens att inte kunna nå ända hit ut, i mitt rum. Idag har jag tur. Så tur att jag kan lyssna på musik samtidigt som jag skriver reflektion, och allt detta ifrån  min säng. Läste lite i boken tillsammans med en kopp te och knäckebröd. Snart ska jag räkna de hundra sidorna matte som vi missade på torsdagen. Det är väl det studiedagar är till för, antar jag.

bilderna verkar inte vilja samarbeta just nu, återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0