en helt ny karriär

Jag arbetar med än jag hinner vila, då har jag ändå påsklov. Vansinnigt. Tvättat altanen, dragit ut och tvättat våra utemöbler, putsat fönster och till slut hann jag faktiskt gå och lägga mig lite i solen. Fruktansvärt underskattat. Åkte och tränade lite på haganäs, klippte johanna och pontus och nu sitter jag här. Med en korv i handen. Det är så illa det har blivit nu alltså. 

Älskar att mottagningen är så bra på andra sidan jorden. 
- Vad har du gjort idag då? Har du badat någonting?
- Nej vi har hembiträde.
- Nej mamma, HAR NI BADAT?
- Vad vi har ätit? Vi har ätit massor idag.

Fina mami. En vecka och 3 dagar.
Bara drygt tre veckor kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0