fantastiska fredag

Åkte till skolan, skrev en reflektion och utvärdering och sen åkte jag hem. Lönt, men skönt. (hehe rimningen) Hamnade i en kupé med 12 huliganer och alla hade köpt pommes och hamburgare. Snacka om att jag blev lite hungrig, eller så. Fick nöja mig med omelett hemma.

Snart kommer Johanna och Pontus hit för att göra sig (förhoppningsvis) fina i håret. Hehe. Så länge kränger jag lite mariekex (göra mina sår i gommen ännu större än vad de redan är) och kollar på due date som aldrig hann ses klart igår.
Herrå.


Kommentarer
Anonym

akta din gom kirre!!

förresten kan jag inte släppa att jag är skallig....

2011-02-18 @ 18:21:58
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0