jag lever

Med risk för att bli halshuggen av pappa så beställde jag hem lite i.d smink till mig själv. Som en present och en uppskattning för allt jag gör. Måste ju få lite cred, även om det tog fruktansvärt hårt på kontot. Men snart är det måndag, vilket innebär lönedag och snart är det juli, vilket innebär studiebidrag. Det kommer knappt märkas att jag köpte svindyrt smink.

Jaha. I torsdags efter jobbet brummade jag och Johan hem till Linnéa för att mysa med gamla klasskompisar. Några av dem iallafall. Det var himla mysigt och jag gör det gärna om och om och om igen. Simon tog mig hem i säkert förvar. Hur konstigt är det inte att folk i min ålder har körkort? Vi är ju fortfarande så små.

I lördags firade vi Anna och Amanda som båda fyllt 18. Det gjorde vi med pompa och ståt på aktivitetshuset.  Bestämde mig för att jävlaranamma att ta supermycket bilder. Hamnade på 18 bilder innan mitt batteri dog för att jag var optimist och tänkte "Ja men två streck på batteribilden, det räcker ju hela kvällen". Tydligen inte. Det blev en sen kväll/tidig morgon då jag och Fanny klampade in genom dörren klockan 6 på morgonen. Bra fest!






'



Sådär ja. Lite liv i bloggen måste det allt vara.
Man vet aldrig när nästa uppdatering sker.
Kan vara imorgon, om en vecka, om ett år eller aldrig. 

Imorgon väntas körlektion och ett kvällspass från 4 till halv 11. Grattis till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0