sextonde mars

Kära vänner, vill bara informera er om hur bra jag mår när solen är framme. Har nästan ingenting att klaga över. Jag hoppas bara att mitt flyt fortsätter och att solen må vara med oss länge till. 

Bootylicious i lördag var awesome! Så gött gäng och mycket rumpa. Kom hem och satte mig på altanen och bara lapade D-vitaminer. Där satt jag i 2 timmar, lyssnade på pod, åt lunch och bara levde i nuet. Det gör man ju inte för ofta. På kvällen träffade jag mina tjejer och vi åt god mat, drack vin och kollade på Melodifestivalen. 

Började söndagen med brunch på Ikea med Ida. Resten av dagen spenderades med plugg och ett kort avbrott för mat hos Daniels föräldrar. Så bortskämda är vi.

Veckan har gått fort som vanligt. Börjat klockan 7 hela veckan och slutat halv 4. Så skönt att ha så mycket av eftermiddagen ledig, även om det bara är en timme tidigare än normalt. Men det gör så mycket. 

Ikväll tränades det cirkelgym X och jag typ dog. Så då lyxade vi till det med hemmagjord pizza. Måste ju äta upp kalorierna jag förlorar hehe. 

Nu ska jag plugga vidare. En liten mikropaus bara. Bra för hjärnan. 

Hejsvejs!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0