I don't know how to be fine when I'm not, cause I don't know how to make a feeling stop.

hej uppdatering ;)
'Ojoj, nu händer det en del kan jag lova. Vissa saker bra, andra mindre bra. Skola idag, började med Eget, och till allas förvåning så fick jag faktiskt en hel del gjort kan jag lova. ;) must be the first time (a) . andra lektionen bild, lalala. jag tycker inte om våran bildlärare. BLÄ , Vi kom typ 3 minuter försent, å tanten blir sjukligt sur (a). vilket år vi har framför  oss asså. Inte nog med det, så måste vi dessutom ståut med hennes otroligt fult betonade ord. " och så ska ni göra så häääääääääääääääääär, annars blir det feeeeeeeeeeeeeeeeeel, och det vill vi iiiiiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeeee " . lalal, jobbgt :D Sen vart de genomgång i ngt, tråktråktråk, . Sen de vi alla väntat på , MAT ! :D . (a) . Christian Bjelk lektion efter det, en tråkig sådan, Genomgång av typ kartor (a) Idrott efter det, najs fan ! :D . längd, höjd å kula ! ;) stötte 6,77 cm, lite stoltis (: och hoppade 3,93 i längd. och höjd försökte jag inte ens ge mgi på (a) . de spöregnade oxå, och jag som var lite snläll av mig idag lät salome få ha min tröja på sig, och så fick jag frysa lite istället (a) . lala, henne tkr vi om ! :D Imon blir det till att leka med favvo Sara =D , kanske lomis oxå, om hon kan bestämma sig (a). de kommer bli mys : ) .


jag saknar dig, & ja, finns kanske inte så mkt mer att säga.


image17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0