onsdag, kl 17.10

Tjohola :).  tjuvat syrrans dator (a) . onsdag idag, yeah, vi närmar oss helgen, ganska lugn dag idag, först eget, sen kompisstödjarmöte ^^ , kom på att jag glömde gå å ta skolfoto med kompiosstödjarsaken, (a) sicket minne fan ^^ , men aja, sen fortsatte de med eget sen so och sen till sist idrott... orientering å löpning, och sist lite höjdhopp;) hoppade för första gången idag, och de gick rät tokej måste jag säga ^^ .  sen hem å pluggisa ;).

och nu har ju träningen satt igång igen, tummen upp för det (y) :) . imon börjar jag oxå att träna barngympan igen, whiehu :) funfunfun. lala , (a) aja har inte mkt mer å skriva nu xD ha de najs, take care :) <3<3

du om någon borde förstå mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0