tänker du någon gång på hur verkligheten egentligen ser ut?

det är helt sjukt va tiden går fort. torsdag nu igen, och dagarna går lika snabbt som alltid. idag har varit en helt okej dag. mentorstid första lektionen, fick alla våra omdömen, jag är rättså hyffsat nöjd faktiskt. härligt. sen språkval, fyfan. skulle redovisa inför nettan om det vi jobbat med, och hon blev allt annat än nöjd. så vi bestämde oss för att göra om det imorgon, och ja, det var ju lite smått pinsamt. lunchen idag var ovanligt rolig, massa snack och sådant. och paulina är bara lite för goer. att vara tyst är väl kanske inte hennes starkaste sida kan jag lova. efter lunch vart det engelska, någon redovisning om 20 frågor. gick förvånansvärt bra. faktiskt, bra kristin! sen lite egenplanering med christian. slappt.

knallade ner till konfan efter skolan, och det suttar som vanligt. har börjat öva inför självaste konfirmationen nu. så, det känns faktiskt att det börjar närma sig lite nu, det är gött, mycket gött. efter konfan bar det av till baby. (: prat, prat, prat & lite film. mys, (: .
"& det skulle kosta typ 10,000 att laga den"
och det var en häst vi pratade om. haha, lite smått roligt var de allt :)

sen var jag tvungen att dratta vid fem för att träna småttingarna. tycker lite synd om lukas som klämde fingrarna i plinten, ajajaj! nåväl, träningen sket sig lite, som alltid, eftersom vi har noll respekt, haha, gött fanny! (: nåväl, och ikväll har det blivit att plugga lite spanska, usch, måste ju lära mig detta nu, så jag inte gör mig lika dum som förut idag. 

bara tre dagar kvar till tävlingen. schijsses! skönt med extra träning på lördag, måste finslipa det. höhö. även om träningen är rätt tidigt. fy, men får dra upp mig tidigt tidigt! (: nåväl, nu ska jag kila igen, Puuu-uusss! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0