I can feel your heart beating

Jag roar mig med film ikväll, inte så tokigt som det låter. Eftersom jag aldrig gör något vettigt om dagarna tror ni säkert att jag är värsta no-lifern. Men så är det knappast, jag bara orkar inte göra något just nu. To much going on. Så det är skönt att bara ta det lugnt och till exempel kolla på film. Har bland annat tittat på två avsnitt av gossipgirl som gick på femman, dock har jag ju redan sett dem avsnitten men det får man faktiskt inte nog av. Lik som många andra serier som Laguna beach, Oc, summerland, the hills, och ja, sånna serier.

Nu sitter jag och kollar på en annan film på femman, som jag också redan sett förut. Men den är rätt bra ändå. Eight days to live tror jag den heter. Handlar typ om en pojke som ska köra till en fest och aldrig kommer dit. Ja, mer borde jag kanske inte säga, avslöjar kanske lite för mycket då. När jag sett klart den filmen så är nog 'Never back down' filmen nerladdad och då ska jag kika på den. Det sägs att den ska vara mycket bra, och det hoppas jag.

nu börjar det igen,
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0