23 december

Idag är det sådär mysigt och spännande som det ska vara såhär dagen innan jul. Dock fortfarande ingen snö! Så idag hade jag tänkt spendera dagen genom att bara sitta och be till gud att det ska komma lite snö. Okej, det var kanske lite att ta i, men jag ska iallafall ge det en tanke eller två. Otherwise så får jag väl fixa snö själv, på ett eller ett annat sätt. Annars har jag inga planer för denna dagen, ska nog hjälpa till att fixa maten och sådant som ska göras tills imorgon. Ska väl julstäda lite fint och granen ska upp.

snart är det iallfall juhuuulbalders! för er som inte ska dit kan ju liksom ta er i skitan :) men för er som ska så hoppas jag på en toppen kväll och att vi ses!! Förfesten blir nog trots allt hemma hos emma, om jag lyckas hitta/fixa skjuts till alla ställen. Kanske har ni en plats ledig för mig? then you have my number. 0763366278!

GOD JUL! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0