ge mig svar.

Vi leker en lek på spanskan idag, nivet, man får en bokstav och ska skriva ord på den bokstaven inom en kategori. Klassiskt spel. Alla känner till den.

Vi ska svara på en djur på B. Och jag svara bi.
"det är ju inget djur, det är en insekt"
"JA, VAFAN?!?!?! DEM ÄTER JU!"

Haha, att tala innan man tänker fungerar alltså inte så bra för mig. Tyvärr. Nästa gång håller jag mig  tyst. Imorgon är det sista dagen i skolan,och vi har det djävulskt slapp. Nettan ska berätta sagor för oss(?!?!) på morgonen, nettan och hennes idéer. Herregud, vi går inte i tvåan längre. Sedan ska vi göra oss iordning för alla matcherna, och på eftermiddagen blir det lek och skoj. Senare på kvällen är det innebanndydiscot,  och vi kör på 80tal. Inte pojk och flick temat längre alltså. Önska oss lycka till i alla grenar och att vi kammar hem segern på innebandydiscot! Nu ska jag dra mig till sängs, tidigt, jag vet. Men vafan? För en gångsskull måste jag sova ut. Godnatt. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0