hej jag hatar uppvisningar!

Det går nog inte med ord förklara hur mycket jag ogillar våra uppvisningar. Vi drog över på tiden med ca 15minuter, jag dog bokstavligen på överslaget, skämde ut mig lite på dansen, airtracken gick helvete, och ja, nu var det väl inte så mycket mer och klaga på. Jo, barnen! De lyssnar som vanligt aldrig och hoppas och springer runt överallt. Detta är inte riktigt min dag, eller så tycker verkligen jag och min kropp inte om gymnastikuppvisnignar. Välj vilker ni vill tro på, jag drar till med det andra förslaget. Usch, ni förstår varför jag ogillar uppvisningar, hatar till och med. Men fick iallfall stålar för arbetet med barnen, skönt, passar fint nu till jul. Fick även en julkalenderlott av Lena som tack för hjälpen med barnen. Så sött, så nu har jag två stycken sådana kalendrar. Jag ska dra hem stor kovan!

Resten av min dag har varit bra. Luciaträning på morgonen, engelska, eget, idrott engelska. Kortfattat som ni ser. Är verkligen inte på humör nu för några längre inlägg. Ska gå och tappa upp ett bad och bara chilla. Jag behöver det, smälta denna pinsamhet och skam. Även lite mat hade inte suttit fel, makaroner och köttbollar? Sara? JATACK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0