just like a circus

Äntligen är vi färdiga med julbakandet/stöket. Det var inte så roligt som jag först förväntade mig att det skulle vara. Det blev mer som en plåga, att sitta och vänta på att de skulle bli klart. Antar att det är för att julkänslan inte finns där. Så är det. Snart ska jag iallfall ta och kolla avsnittet från blondinbellas tvdagbok. Undra vad hon drar upp ikväll i rutan. Spännande. Sedan ska jag nog bara kolla på one tree hill resten av kvällen. Så otroligt skönt att bara kunna ta det lugnt i soffan. Vet att jag har sagt det typ, hundra miljoner gånger. Men för er stressfreaks där ute, you should try it! Det funkar.

Imorgon ska  julgranen upp och kolorna ska in i sina smörpapper. Sedan är det bara vänta på julafton. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0