love of a lifetime

Vilken lugn och skön lördag det har varit. En bra start på lovet, fast pratiskt taget så har inte lovet börjat. Det har ändå varit skönt att bara ta det lugnt idag. Sara kom förbi runt sextiden, och vi kollade på en massa one tree hill. Det är nästan så tårarna föll i vartenda avsnitt vi såg. Sedan blev det en massa prat som det alltid blir us between. Mysigt. Klappbyte hade vi också, men det ska inte öppnas förrän jul, så jag har något att se fram emot. Men imorgon åker fisk, och kommer  vara borta skit länge?! Vad ska grisen ta sig till, utan fisk? Jävla fisk fan! <3

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla lite till one tree hill. Jag har ju som sagt inget bättre för mig denna dag. hahaha mobbad? Jotack!

do you remeber the night? the night you for the first time in real told me that you loved me. because I do. and I will always remeber it. I keep thinking about it, once and while. and when I think about it, all I can do is miss you. knowing it's never gonna be like it used to. knowing you don't care anymore and knowing it has to be like this. it really hurts.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0