it takes time to realize

Vad skulle jag seriöst göra utan min fisk? Inte mycket skulle svaret bli.
Hon är verkligen totalbäst, no matter what. Många fina minnen har jag med dig, och med många menar jag verkligen många. Jag minns första gången vi pratade, oj, alltså. Pinsamt värre. Visst är det härligt, det här med minnen? RixFM, första gången jag var hos baron, när vi sov därute, vår båttur till knappön. Alla gånger vi fikat och bara snackat en massa skit, när du följde med till växjö då vi tävlade, och igår, när vi la upp alla löven och bladen och allt vad de nu var. Massa skratt blev det. Det är en sak man alltid gör med dig, skrattar. Oavsett hur ledsen man är, så blir man alltid otroligt glad av att träffa dig, insane, men sant. Att veta att man kan säga allt till dig, det är super. Att alltid veta att man har någon att vända sig till och veta att man alltid får bra svar och hjälp, det är det bästa. Det finns nog ingen som vet så mycket om mig som du, ta åt dig av det.  Och jag älskar dig, väldigt mycket. <3
Sara Andersson <3

Och nu åter till mitt liv igen, har hittils inte gjort någonting, bara pratat med folk och så. Ska kila in i duschen nu, och stå där en lång lång stund för att piggna till en aning. Annars händer nog ingenting idag, ska vila ut mig. Ny vecka imorgon. Tufft, men jäkligt skönt att veta att detta är den sista jobbveckan, sen jädrar ska jag få sova ut, har inte gjort det på många veckor nu. Därefter börjar mitt riktiga sommarlov, med sena kvällar och gott umgänge med vänner och famlij. Vad det ska bli härligt alltså, ja usch ja.

Nä, nu börjar tiden rinna iväg, borde gå och fixa det jag ska fixa. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0