why is what's best for you, always the worst thing for me?

Tredje inlägget för idag, och jag lovar, det ska bli det sista.

Kvällen har jag ägnat mig åt att spela yatzy med pappa, mycket trevligt tills vi räknat ut resultatet av omgångarna. Då är det inte lika kul längre, eftersom jag förlorade alla gångerna. Ja, man kan ju inte vara bra på allt, right? ^^ Har även kollat ännu en film, eller inte ännu en, fel ord. Men samma film, fast en gång till. Eftersom, ja ni vet, jag somnade ju första gången. Sow, jag tittar på den en gång till helt enkelt. Och den här gången somnade jag inte! Wie! Bra film actually. Nu ska jag nog lägga mig i min mycket sköna säng och dra igång musik på mobilen och bara ligga och lyssna på den samtidigt som jag ska försöka sova. Utmärkt kombination. Jagvet, klockan är inte mycket än, men ja, trött är jag dygnet runt nu för tiden. Jag ska nog kunna somna, tro mig :).


jag kan inte med ord förklara hur glad jag är över
att jag fick träffa dig en sista gång.
Jag saknar dig, jag saknar thailand.
all kärlek till er och alla andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0