buy it, use it, break it, fix it.

tjobido.
Skolan idag har varit ganska hyffsad. Tema arbete med niorna och sådant. Tävling på spanskan, ganska roligt. Även om jag tycker att vi skulle ha vunnit sista omgången. haha. Nåväl, kollade på någon jätte äcklig film de två sista lektionerna. Super size me. Handlar om en kille som ska äta snabbmat varje dag, i trettio dagar, tre dagar om dagen. Det är ju hemskt. Tänk att det faktiskt finns personer som bara äter på mcdonkan. Otroligt. Jag ska aldrig mer äta på mcdonalds. Inte på ett bra tag iallfall. Säger jag som ätit pizza nu ikväll. Haha men kunde ju inte säga nej när pappa var så snäll och köpte hem. gullig av dig :). Efterskolan kom johan hem till mig, vi gjorde inte allt för mkt, var verkligen super mega trött.  Så vi satte igång saw II och tittade på dem. läskigt, äckligt. Ja sen blev det massa prat och sådant. Fick två jättefina armband också, verkligen super fina, tack älskling. <3

Sen vart han tyvärr tvungen att åka hem för att jag var tvungen att åka till föräldrar-mötet. Och redovisningen av lisebergsreglerna gick kanon, right johanna? Förutom att jag tydligen sa något väldigt roligt och alla började skratta. yeah, thanks! jag blir inte generad när folk skrattar, inte alls, vilken tur alltså :). Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen med pappa och martina. Eller vad det är vi tittar på, CharlotteP. vart med iallfall. Jaja, nu ska jag kila vidare och titta. Vi hörs. Puss pysar! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0