så, låt mig få veta vad du tänker

sunshine for the win. haha tönt, jag vet. men sol är verligen precis vad jag behöver nu. kombinerat med vänner och glass så är allting perfekt. nästa helg har jag bestämt mig för att ta ett dopp i det blå, eller det bruna kanske jag borde säga. Vilket fall som helst så ska jag bada!

Skolan idag har flytit på, började med mentorstid, språk, sen prao info, och har jag tur så har jag redan fått tag på en prao plats! Ringde dit idag, och tjejen i telefonen ville jag skulle komma ner imorgon efter middag. Så vafan!? jag gör det :) Trend house blir det förhoppningsvis. mihi. ja, resten av dagen flöt också på.

efter skolan var de konfa, sen stack jag hem till baby. mys. och förresten så har världens problem uppstått :(:(:(:(. har fått veta att jag blivit antagen till hälleviks lägret, vilket jag är super glad över. problemet är då att jag måste jobba den veckan, så jävla surt må jag säga. för jag har verkligen sett fram emot att komma med till hällevik, verkligen. Och självklart lyckas jag få jobb samma vecka, detta kan ta sig i baken. suckysucky!

nä, nu ska jag fortsätta på bokanalysen, den ska liksom in imon vettni, hurryhurry! puss!

5 månader imon älskling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0