...

Varför ska alltid rubriken vara det svåraste att komma på?
- good question.

Min dag har varit toppen. Som sagt, det blev till att först fara hem till Sara. Sedan promenixa där ifrån till hartmans där vi tog en fika (en latte), och sedan vidare ner till Linné, där P15 spelade träningsmatch. Där Älmhult vann med 8-3. Grattis, dock blev vi (jag) aningen besviken där Robin inte fick in ett tredje mål, då Sara hade slagit vad om det. Så ja, just face it, hon hade rätt. Och jag pratade bort mig lite. "- Det är mycket kallare här ute, än där inne".  För er som inte förstår, satt vi inomhus och jag förväxlade ställerna aningen. När matchen var slut gick vi hem till Sara igen, och sedan for jag hem igen. Var hemma någon timme, sedan var det dags för  nästa match på haganäs. Då syrran spelade. 7-3 till Älmhult. Bra söndag älmhultarna fick till, bra avslut på helgen.

Hann hem fem minuter, sedan begav jag mig av till träningen. Hade egentligen absolut ingen lust att träna idag, eftersom jag frusit och sådant hela dagen. Men jag tvingade mig ner och fick tillbaka lusten och mitt glada humör. När jag kommer ut till min kära cykel upptäcker jag omedelbart punkar. Då sjönk mitt humör ner till botten igen. Men cyklade så gott jag kunde, tillslut blev det bara värre. Så fick ta en promenad hem med cykeln vid sidan om. Mycket promenad jag har fått idag, inte helt onyttigt. Känns som att jag gått 10000000000000 steg idag.  Frågan är väl hur jag kommer till skolan imorgon? Kanske blir det till att promenera, kanske inte.


Kommentarer
Martina

Ska du inte skriva att jag gjorde mål?? Sånt får man inte glömma ;)

2008-11-02 @ 22:55:27
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0