why are you doing this?

Godkväll!
Min dag har ungefär bara bestått av innebandy matcher, och rensat och städat mitt rum lite, yeah, you heard it! Och det helt frivilligt. Tänka sig, jag kan också vara duktig. Men iallfall, började dagen med att vakna till ljudet av en vibrerade och ringade telefon. Till min stora förvåning var det sara, haha, ni förstår alltså att jag inte var så förvånad. Men sedan bar det av till haganäs kolla på killarnas match som slutade 2-2 med nöd och näppe. Två roliga incidenter. 1, när robin skulle visa att det faktiskt var högklubba för domaren. 2, när jp gjorde mål och hela laget samlades i en stor klump för bamsekram. Då man tydligt ser en röd tröja mig i hela skiten, en motståndare alltså. En aning förvirrad motståndare som hamnat i fel klunga.

Sedan stod vi ute och pratade med spelarna ett tag, andra lite längre. Efter det for jag hem, rensade min garderob halvägs, hann inte mer eftersom jag skulle se nästa match på haganäs. Syrrans u-lag spelade. Och tjaaa, det slutade väl inte som alla vackra sagor, utan snarare 1-8. Not the greatest nej. Men bättre än deras förra match? Eller? haha! :) Nä, men dem spelade bra. Dock väldigt drygt att sitta där helt ensam. Eftersom pappa satt i sekriteriatet, fick jag roa mig med att prata lite med adam i pausen. He's insane! :) haha

Efter det så åkte jag hem, käkade, rensade färdigt mina garderober, sedan satte jag på oth. Kollade ett par avsnitt och nu sitter jag här och väntar på att  klockan ska bli 8, då det blir träning för min del. Men först blir det lite gossip girl vid 7. Efter träningen ska jag väl fortsätta städa lite om jag orkar, annars tar jag resten imorgon efter skolan. Ja, för imorgon är det skola igen, vakna tidigt igen, sega i skolan igen, ja , igen och igen. Tyvärr. :)

nu ska jag pysa!
big love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0