you can put the blame on me

Träningen var ganska folktom med tanke på att vi bara var 9 stycken när vi vanligtvis är runt 17 stycken. Men vi gjorde det bästa utav träningen och dansade på tävlingsfriståendet lite. Mycket mer hann vi inte med faktiskt, en och en halv timme bara springer förbi när man har roligt. När jag kom hem slängde jag i mig en macka, in i duschen och sedan kollade jag på en film med pappa och martina. Morena och tystnaden blev det. Hyfsad bra film även om jag slumrade till några minuter i mitten av filmen. Kan inte hjälpas när man ligger så otroligt skönt, nerbäddad i soffan med ett tjockt täcke runt en, ni kan inte klandra mig! Ni hade också somnat :)

Imorgon ska jag försöka ta mig utanför huset lite mera än jag gjort idag. Tänkte ta en promenad eller liknade om vädret tillåter lite uppehåll från allt tråkigt regn. På kvällen blir det träning och/eller ev. träffa fisk. Hur bra är inte det? Nu ska jag snart lägga mig i  sängen igen, sova lite. Som om jag inte redan gjort det tillräckligt redan. Är hemskt trött i vilket fall som helst. Så, godnatt!


Kommentarer
Martina

Du kan ju alltid hjälpa mig att leta efter tapeter ;) Ska faktsit köpa en i morgon ;)

2008-10-26 @ 23:57:11
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0