giving away all of my heart

Jag lämnar gårdagen som den var. Känner inte för att skriva något om den.

Men idag har jag varit i växjö större delen av dagen. Åkte dit med mamma pappa, syster och matteus, hennes kompis. Trevligt. Trångt som fan i bilen vart det också, särskilt att sitta i mitten. väl framme i växjö strosade vi runt i massor av affärer hit&dit. Var även i samarkand en sväng. Och vet ni vad det värsta är? jag hittade verkligen inte ett smack! :O :O :O So not like me. haha. Men tillslut blev det ett par skor för min del, men mer än så blev det faktiskt inte.Dock sparar man ju lite cashes, det är ju å andra sigan väldigt gött. Åt på donkan, tjocka som vi är. haha, och när jag kom hem somnade jag, är verkligen hur trött som helst efter denna dagen. så ikväll blir det bara att titta på film och sådant.

förlåt. /:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0