doesn't everybody want to fall in love?

Nu har jag inskaffat ett fint, blått paraply. Bestämt att träffa robin och daniel får bli en annan dag eftersom robin skulle ha kräftskiva med släkten, dit hör väl inte riktigt jag och daniel, ännu ;) Så det får nog bli en annan dag, typ imorgon.

Nu sitter jag här med en kladdkaka och överdrivet mycket grädde på och väntar på att syster ska duscha färdigt henne. För sedan ska jag nämligen fixa hennes hår och smink. Hon ska nämligen på studentfest ikväll, lyckosten. Hoppas det blir fint iallfall. Blir de det slänger jag säkert upp någon bild :)

Nu ska jag inte tragga här mera förrän jag kommer upp med något vettigt att skriva. ha en fin lördag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0