goodmorning!

Godmorgon godmorgon.
Jag är upp med tuppen även idag också, men det känns väldigt bra. Det kommer antagligen inte bli lika tungt att stiga upp imorgon när det väl kommer till kritan. Dels lär jag ju vara så jäkla nervös så att jag inte kommer att kunna sova länge. 1 dag kvar, och sedan sitter jag i skolan på JB!! Kan ni fatta? Åh!

Iallfall snart börjar top model 3 på 3an. Så det får bli mitt tidsfördriv så länge. Har inga särskilda planer för idag i övrigt. Ska ta det riktigt lugnt och fixa iordning lite inför imorgon. Samt, om jag minns rätt, så råkade jag nog lova något om att tvätta kläder till mamma. Jag pratar alldeles för mycket när jag sover. Antar att jag inte har så mycket val än att hjälpa henne lite med det. Fast de får bli om många timmar, nu börjar top model! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0