heldag i åhus

Nu är jag hemma efter ca 6½ timme på stranden i Åhus. Det var det välbehövligaste den här sommaren ungefär. Styrde bilen mot åhus och efter lite mera än en timme hade vi hunnit göra ett stopp i kristianstad och lagt oss till rätta, i horisontellt läge, på stranden. I vattnet var det alldeles för kallt för att ta några långa simturer, det blev mest gå försiktigt i, doppa sig, och kuta upp mot land igen. Så höll vi på ett par gånger. Det enda som fattades där vi låg var en kall drink i ena handen där vi låg och solade på våra handdukar. 6½ timme senare sitter vi i bilen, och ytterliggare en timme senare står jag och begrundar min rumpa i spegeln. Visst fan tog solen idag, annat ska jag inte påpeka. Fina bikini linjer har jag ju fått. Är lite små röd i ansiktet också just nu, men de har nog lagt sig till ikväll, är oftast så.

Nu ska jag slänga i mig lite spagetti och sedan åka ner till möckeln med destination gäddstigen. Där ska det spelas wii med små barn. En helt okej aktivitet en sådan här riktigt bra dag. Vi hörs senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0