I want to feel you, I need to hear you.

The party is cancelled.
Lite typiskt att bjuda med sig hela älmhult, folk från helsingborg med mera utan att ens ha hyrt lokalen. Ingen förälders underskrift eller något. Inte så smart måste jag ju säga. Vi löste kvällen på annat sätt istället. Det blev lite förfest i källarlokalen hemma hos lisa. Var där en stund tills de blev kallabalik och blev alldeles för mycket folk. Vi drog istället ner till bökhult (jävligt tattigt, jag vet) och där fanns de rejält med folk. Det gjorde kvällen ganska hyffsad faktiskt. Den slutade ändå ganska tidigt och vin är väl inget för mig skulle jag tro. Ack ack. Fest en tisdag, det funkar helt enkelt inte. Det var kul så länge det varade.

Idag ska jag bara ta det riktigt mäktigt lugnt. Tänkte ta ett bad senare, göra lite hårinpackning och sådant. Känns som en bra och god idé. Något jag skulle orka göra idag iallfall. Måste väl ta mig en promenad med voven också, men det får bli lite senare när jag piggnat till. Yesbox.


detta fick åka på i all hast. Dock blev det inte mycket mer bilder än så, då jag totalt sket i kameran för det kändes inte som att det fanns så mycket att ta kort på. Pfft. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0