insomnia

Då har vi första dagen som frisörer på JB avklarad. Eller, frisörer är väl kanske fel ord. Blivande frisörer är nog bättre. Vi verkade vara en bra klass, det kan jag nog redan nu säga. Det ska nog inte bli några problem att gå 3 år med dessa tjejer. Tråkigt att vi inte hade någon kille bara, men vafan, det klarar vi nog. Det blev mest lära känna idag, gå lite rundor bland alla lokaler, titta lite i frisör böckerna, hårmassage och mat. Vi slutade redan halv 1 och då for vi älmhultstjejer in i stan lite. Sedan satte vi oss på tåget hem igen.


Är hemma nu. Galet trött, men ska inte sova! Ska underhålla mig själv med olika saker nu, bara för att inte somna. Så sover jag nog bra inatt. Denna natten var ju lite si och så kan jag ju säga. Vaknade klockan 3 och var helt klar i huvudet och inte det minsta trött. Nu har jag slukat de sista av min b&j's och nu tänkte jag sätta mig ute en runda. Fint väder idag, kunde jag inte tro när jag klockan 7 satt på cykeln påväg till stationen. Då var de jävlar nästan minusgrader.

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0