lose control, the ryhthm's calling you

Det kändes faktiskt helt okej att vara ledig idag. Inget jag framöver skulle tacka nej till. Ifall jag nu bestämmer mig för att inte läsa spanska lär det ju bli så, men jag tror nog ändå jag ska försöka få in spanskan i schemat. Tror det kan behövas.

Anyway. Jag har varit i Markaryd idag, för första gången i mitt liv ungefär, vad jag kan minnas. Fast jag fick inte ut så mycket av den trippen med tanke på att jag somnade och sov tills vi var på väg hem igen. Typiskt mig. Kameran glömde jag bort, så det har inte blivit några foton tagna idag. Det fanns ingen ork eller tid till det. Nu tänkte jag försöka få tag på Eve och Johanna. Är man promenad eller pratsugen så ska man ringa dem, funkar hela tiden.

Ja, svart. Som ni ser. Rosa var väl kanske inte riktigt min grej, och jag vet att svart är tråkigt, men vi börjar ju dra oss mot de lite tråkigare årstiderna också. That's the blame.

Förresten så bör alla lyssna på denna låten. Hugs and kisses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0