ny header? ny design?

Nu har jag suttit och försökt knåpa ihop lite nya headers. Går väl lite si och så på den fronten. Väntar på att pappa ska komma hem med lite snickersglass till mig, kanske jag får lite inspiration då. höhö. Ja, för som ni kanske har sett och räknat ut så har jag haft denna design ett tag nu, och jag tröttnar rätt lätt. Grå och tråkig färg. Vill ha något lite mer färgglatt! Dock känns det ju som att hösten börjar nämra sig, men då är det kanske bra att ha lite färg som piggar upp en!

Såhär ser ena ut för tillfället. Mycket färger? Haha! Nä, men jag har en som är färglagd också, men vet inte riktigt. Tänkte göra lite olika och se vilken som blir bäst. Denna är väl i lite samma stuk som jag har nu. Well. Har lovat Johanna att fixa lite på hennes header också, måste försöka hinna med det också :)
MEN nu kom pappa med min glass... mums! Vi hörs senare, förhoppningsvis med resultat. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0