so overwhelmed by the ocean's shapeless form

Fick precis ett sms av Lisa. "- Aaah vi börjar snart!"
Då slog tanken mig igen, hon har rätt! Vi börjar om 10 dagar, eller är det 9. Minns inte om vi börjar den 18e eller den 19e. Whatever. Det är iallfall inte alls länge tills vi blir elever på John Bauer gymnasiet. Det är bara några dagar tills vi får en ny klass, och ska gå tre år tillsammans och lära oss om hår och klippa! Lära känna nytt folk. Åååh jag längtar så! Och jag vet fler som gör de. We all do. Eftersom vi inte ännu har träffat våran blivande klass är det lite mera nervöst. Att bara veta två som ska gå i den klassen. Det är en stor trygghet iallfall, att komma själv utan några känningar hade jag aldrig klarat av. Big yes att klampa runt i nya korridorer, nya salar, allt nytt!  ÅH säger jag bara, Å-H-!

dags för en dusch och sedan tv med spöken. godnatt!


Kommentarer
- H*

- godnatt then!

2009-08-09 @ 23:46:53
URL: http://finest.se/hodamerei
Anonym

HEJA :D!

2009-08-10 @ 01:03:32
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0