Falling out of a perfect dream, coming out of the blue.

"Endast nödsamtal!"
Min mobil ramlar bara mer och mer i bitar känns det som. Nu får jag bokstavligen slå igång den varje gång den lägger av (mitt knä är stort och blått!). Det är inte någon som möjligtvis har en gammal 3-mobil som ligger och ruttnar där hemma som jag skulle kunna låna? Hör av er isåfall, det skulle vara till mycket stor hjälp för mig och mitt knä, även för min armbåge som nu istället börjar få ta smällarna.

Har varit ute och gått en runda nu, och alla som ser mig banka med telefonen i allt jag stöter emot förstår nu varför. Känns väldigt dumt och uttittat, men det är ett måste! Så, nu vet alla vad som försigår om ni möter mig i byn och slår mobilen mot en lyckstolpe. Ni som läser min blogg vet ju iallfall.

Sedan har jag däckat lite i Martinas säng och vaknat av en hysterisk pappa.
Nu har jag blivit hysterisk på mitt myggbett jag har inskaffat mig under kvarnavallafesten på foten. MYGGFAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0