27 december

Idag har spel-andan tagit över huset. Jag, martina och pappa har spelat och spelat, i timmar. Jag hoppades på att kamma hem storkovan, fast riktigt så blev det inte. Jag känner mig ändå som en vinnare, till viss del. När vi avslutat och plockat ihop begav vi oss ut i regnet för en promenad, som jag snabbt ångrade. Jag försökte skynda på rundan med genvägar som egentligen inte ledde någon vart. Blank/blöt is på vägarna gjorde det hela lite svårare för oss. Vi alla var nära på att få smaka på isen för många gånger. Uggs med en sula som inte har spår är alltså inte att rekommendera en dag som denna.

Imorgon hade jag tänkt att följa strömmen och besöka malmös mellandagsrea för att fynda en och en annan sak. Det är imorgon, nu är det istället dags för att fika lite och möjligtvis kolla på bodyguard.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0